همراهی خدا با انسان، همچون نفس کشیدن است. آرام، بیصدا و همیشگی
خدایا
در دل کوچک خود، آرزویی بزرگ دارم...
و برای رسیدن به افق دور دست آرزویم، قایقی خواهم ساخت...
باد موافقش از تو...

ما را در سایت دوستت دارم آقاییییی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52