دوان دوان به سوی عشقم....شیمای نازنینم

خرید بک لینک

به سر میدوم رو به خانهی تو / که شاید بیابم نشانهی تو

فتاده ز پا خسته آمدهام / که سر بگذارم به شانهی تو

به یادت به هر سو نذاره کنم / ز داغت به تن جامه پاره کنم

عشقت گر به جانم شرر نزند / هوای جنونم به سر نزند

امید دلم در برم بنشین / تا مگر ز دلم غم برون برود

وگرنه ز خشم نحفتهی عشق / تا سپیده دمان جوی خون برود

ز جور فلک مانده در قفسم / تا به سنگ ستم پر شکسته مرا

وگر این قفس را به هم شکنم / تا کجا ببرد بال خسته مرا

به سر میدوم رو به خانهی تو / که شاید بیابم نشانهی تو

(عشق نازنینم، به زودی دستانت را میگیرم... میدانم که آینده ای شیرین در انتظارمان است.)

https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/13285401_1111301648891103_1809852924_n.jpg?ig_cache_key=MTI1NzM3MjI1NzQ1NTUxNzA4Ng%3D%3D.2

دوستت دارم آقاییییی...

ما را در سایت دوستت دارم آقاییییی دنبال می‌کنید

برچسب: دوان دوان به رهگذارت آمدم, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 18:02

صفحه بندی