به سر میدوم رو به خانهی تو / که شاید بیابم نشانهی تو
فتاده ز پا خسته آمدهام / که سر بگذارم به شانهی تو
به یادت به هر سو نذاره کنم / ز داغت به تن جامه پاره کنم
عشقت گر به جانم شرر نزند / هوای جنونم به سر نزند
امید دلم در برم بنشین / تا مگر ز دلم غم برون برود
وگرنه ز خشم نحفتهی عشق / تا سپیده دمان جوی خون برود
ز جور فلک مانده در قفسم / تا به سنگ ستم پر شکسته مرا
وگر این قفس را به هم شکنم / تا کجا ببرد بال خسته مرا
به سر میدوم رو به خانهی تو / که شاید بیابم نشانهی تو
(عشق نازنینم،
به زودی دستانت را میگیرم... میدانم که آینده ای شیرین در انتظارمان است.)

ما را در سایت دوستت دارم آقاییییی دنبال میکنید
برچسب: دوان دوان به رهگذارت آمدم, نویسنده: بازدید: 47