دل نوشت

خرید بک لینک
بسم الله الرحمن الرحیم

شروع فصلی جدید از عاشقانه های یک زوج مهربون، عاشق، متعهد و صبور

ان شاءالله خداوند بهترین ها رو توی سرنوشت ما بنویسه ؛ بهترین روزای باهم بودن و عاشقتر شدن به برکت این ماه عزیز و این عید با سعادت و فرخنده ....

اللهم عجل لولیک الفرج

الهی

چنان کن سر انجام کار

تو خوشنود باشی و ما رستگار

نوشته شده در شنبه بیستم خرداد ۱۳۹۶ساعت 5:40 توسط آدم برفی| |

دوستت دارم آقاییییی...

ما را در سایت دوستت دارم آقاییییی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 8:37

صفحه بندی