شروع فصلی جدید از عاشقانه های یک زوج مهربون، عاشق، متعهد و صبور
ان شاءالله خداوند بهترین ها رو توی سرنوشت ما بنویسه ؛ بهترین روزای باهم بودن و عاشقتر شدن به برکت این ماه عزیز و این عید با سعادت و فرخنده ....
اللهم عجل لولیک الفرج
الهی
چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
نوشته شده در شنبه بیستم خرداد ۱۳۹۶ساعت 5:40 توسط آدم برفی| |
دوستت دارم آقاییییی...ما را در سایت دوستت دارم آقاییییی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60