سکوت گاهی مبهم ترین حس توی دنیاس و گاهی آرمش بخش ترین ه گاهی انقدر شادی که دوست داری داد بزنی و گاهی یک آن تمام شادی هات تبدیل به سکوت میشه
سکوتی از جنس طوفان
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بهترین کلام گفتن یه کلمه س
الهی خودم رو دست تو میسپارم
نوشته شده در دوشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۶ساعت 0:53 توسط آدم برفی| |
دوستت دارم آقاییییی...ما را در سایت دوستت دارم آقاییییی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80