
دست از طلب ندارم تا کام من برآید / یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر / کز آتش درونم دود از کفن برآید
بنمای رخ که خلقی واله شوند و حیران / بگشای لب که فریاد از مرد و زن برآید
جان بر لب است و حسرت در دل که از لبانش / نگرفته هیچ کامی جان از بدن برآید
از حسرت دهانش آمد به تنگ جانم / خود کام تنگدستان کی زان دهن برآید
گویند ذکر خیرش در خیل عشقبازان / هر جا که نام حافظ در انجمن برآید
نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۵ساعت 14:8 توسط آدم برفی| |
دوستت دارم آقاییییی...ما را در سایت دوستت دارم آقاییییی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 366