آقایی آقاییی
سلااااام میگما خوووووب موله بازییی شدااااا . خودمم دقت نکردم اما اگه ببرم که بردم اگه ببازم بازم بردم .... بالاخره باید بیای زرند 
بهله تذکر داده شد ... آقایی به رخت خواب نزدیک میشود منم کم کم مهیا میشم برم کانکس برا لالا ... 
شب بخیر عزیزترینم 

نوشته شده در پنجشنبه چهارم آذر ۱۳۹۵ساعت 23:43 توسط آدم برفی| |
دوستت دارم آقاییییی...ما را در سایت دوستت دارم آقاییییی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67