سلام عزیزمامیدوارمحالت خوب باشه عزیزدللللم.
آخی میدونم اونجایی شاید گاهی دلت میگیره مخصوصا حالا که زیاد نمیتونیم صحبت کنیم ... تا حدودی درکت میکنم آخه خودم دوری از خانواده رو حس کردم ...منم خانواده تو و تو هم خانواده من محسوب میشی حالا ...

امشب دلم میخواد سفارش بدم اییینجا
بیا تو عزیزم
رمز ورود همونه
دوستت دارم آقاییییی...ما را در سایت دوستت دارم آقاییییی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67